Recenzia: Paranormal activity

Dvojica Američanov loví v spálni ducha

paranormal_activity_plagatV tomto PRAVDIvom príbehu sa dostaneme do úlohy priameho účastníka reálneho života dvojice mladých, stredne bohatých Američanov, ktorí však majú jeden neviditeľný problém. NIEČO, alebo NIEKTO nedá pokoj dievčine Katie (), ktorá hlavne v noci pociťuje zvláštnu prítomnosť niečoho paranormálneho. Jej priateľ Micah () si tak nájde zástierku na kúpu novej kamery, ktorou sa rozhodne zachytiť tieto paranormálne javy a odbremeniť tak svoju priateľku od desivých myšlienok a snov. Vďaka jeho kamere sa tento záznam dostal po vyústení skutočností (nepredbiehajme) k človeku menom , ktorý tento záznam spracoval a ponúkol svetu. Svet zareagoval tak, že sa film natočený v amatérskych podmienkach dostal až na plátna kín. Po svete sa momentálne rozširujú požiadavku fanúšikov film, aby aj oni mali možnosť film vidieť. S heslom “Premýšľali ste niekedy nad tým, čo sa v noci deje okolo vás keď spíte?” a so Stevenom Spielbergom v úzadí (pre kiná vymyslel nový záver a “odporučil” ho režisérovi filmu) sa film hrnie aj k nám.
Na hororový večer je film ako stvorený, pretože ste doma rovnako ako obete. Preto sa možno viac oplatí siahnuť po DVD (samozrejme kino má svoje veľké plusy). Druhým dôvodom je samozrejme kvalita snímku, ktorá vám pripomenie rodinné video, i keď profesionálne zaranžované tak, aby bol účinok filmu čo najsilnejší. Film spočiatku vyzerá ako nudná reality show, no pomaly ale isto stavia hustú atmosféru. Strieda sa tu noc a deň a vedzte, že keď sa opäť po dni objavia nočné zábery zo spálne, vaše zmysly a pocity budú čoraz napätejšie. Veru problémy dvojice sa len a len zhoršujú a nenájde sa nikto, kto by im pomohol. Nejak ale vám to nevadí, lebo čakáte až do konca na nejakú finálnu scénu (tu záleží na akú verziu sa pozeráte, pretože tá pôvodná z 2007 bola zmenená o onen finálny zvrat na odporúčanie S.Spielberga).Herecká dvojica sa trochu správa divne a nejako zvláštne sa s nimi nestotožníte, ale na druhej strane máte celý film pocit, že chcete od toho dať ruky preč a povedať si: Díky za každé nové ráno…

MOJE POCITY:

vo filme funguje veľa vecí ale stále je to len lepší poloprofesionálny duchársky film s dobrým marketingom


Hodnotenie:
★★★★★★★☆☆☆

Ohodnoť film aj ty!
Tvoje hodnotenie:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
(245 hodnotení, priemer: 8.91 z 10)

TRAILER:

Fotogaléria:
  • Facebook
  • Vybrali.sme
  • Linkuj

Komentáre (66) v diskusii pridaj »

  1. Marek napísal/a:

    tento film je fakt masaker az je fakt podla skutocnosti tak je to doslova popi*i co sa deje okolo nas

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +7 (z 9 hlasov)

    11. November 2009 v 10:43

  2. lenka napísal/a:

    @Marek – nespala som uz dve noci, je to brutalny film

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 2 hlasov)

    11. November 2009 v 19:48

  3. nancy napísal/a:

    ja som myslela že to je podla skutočnosti že fakt už nežiju a len to niekto zostrihal…aa doprdele na čo nepridem že to herci su ? ..:(

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    13. November 2009 v 20:55

  4. gg napísal/a:

    boze vy ste naivni!!! pozrite sa na seba!!! šak ste poverčiví ako nikto… a bojite sa debilnych americkych filmov ako male deti… ach boze spamatajte sa je to len film s hercami, a ulohou rezisera je uputat a vystrasit a vidim ze sa mu to aj podarilo!

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +3 (z 11 hlasov)

    19. November 2009 v 22:28

  5. Juraj napísal/a:

    Najvačší prepadák za posledný rok, ľudia, vy fakt veríte v tento blud? :-D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 9 hlasov)

    22. November 2009 v 12:34

  6. Peta napísal/a:

    Pôvodne napísal/a JurajNajvaÄ�ší prepadák za posledný rok, ľudia, vy fakt veríte v tento blud? :-D

    Ak tomu ludia skutocne uverili,tak to prepadakom nemozes nazyvat. Za to ze si sa pri tom “nepocural” ako napr. pri filme kruh,este nemusis o filme hovorit ako pre padaku.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +5 (z 7 hlasov)

    22. November 2009 v 14:36

  7. horbi napísal/a:

    myslím že dnes v noci spím pred kamerou a myslim to važne :/ byvam v obrovskom dome a mam tu balkon naozaj si nechcem predstavit ze si cez neho spravim skratku :( ( je to sila mozno az prilis…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +4 (z 4 hlasov)

    22. November 2009 v 16:18

  8. horbi napísal/a:

    bolo to natocene doma jednou kamerou a spravili len profi strih nic nebolo zmenené tak sa tomu dá veriť@Peta -

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    22. November 2009 v 16:22

  9. pinsua napísal/a:

    bol to dobry scenar……nech si hovori kto chce co chce, horory pozeram uz od 6 rokov …..takze nie som ziadny novacik v hororoch…..bala som sa ked som to pozerala …..pripomenulo mi to trochu 3:15 zomries

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +3 (z 3 hlasov)

    22. November 2009 v 18:21

  10. natali napísal/a:

    ja si myslim ze to bol naozaj skvely horor.. dost som pri tom v kine kricala na konci :D a mne sa to fakt nenormalne pacilo.. a gg: sa neposer z toho ze ludia maju iny nazor na veci ako ty!

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +4 (z 4 hlasov)

    28. November 2009 v 0:14

  11. Robert napísal/a:

    @Juraj – mno propadák to moc nebyl když ho to stálo 15 tisíc dolarů a vydělal už přes sto miliónů…. a taky nevim proč tu píše někdo: ” ste debilové když se bojite americkych horrorů” a proč by jsme nemeli ?? když to jsou horrory za 1) a za 2) ty evropské , japonské , nebo asijské ?? ty jsou jiné nebo tech by jsme se měli bát ???

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    30. November 2009 v 18:52

  12. VIERO napísal/a:

    Vcera som na tom bol v kine.Zijem v Londyne.Ale poviem vam,anglani riadne jacali.Je to fakt huste….Zaujimave.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    4. December 2009 v 13:15

  13. Alien napísal/a:

    tak neviem ci nam pustili nieco ine ako mali, ale cele kino sa tam ujebavalo vratane mna…alebo sme sa v tom kine stretli nejaka divna skupinka ludi…
    vyspat som sa mohla aj doma.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 2 hlasov)

    4. December 2009 v 14:10

  14. Anonym napísal/a:

    Ludia a v kine hraju potom ini ludia ked s azmenil zaver?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    4. December 2009 v 18:06

  15. africek napísal/a:

    ja absolutne suhlasim s Robertom.Ked idem pozerat horor tak stym ze sa do toho filmu vzijem a nie preto aby som pozeral kde ho natocili a za kolko aby som na to potom nadaval a robil zo seba majstra sveta na horory.A co sa tyka Paranormal Activity u mna ma 1*.caute

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +4 (z 4 hlasov)

    4. December 2009 v 22:31

  16. gba napísal/a:

    kokos ludia ja som z toho este doteraz v p…asi mam slabe srdce:D som to kukala v noci s bratrancom a sme jacali jak pominuti(ked ju zacal tahat za nohu), sme sa drzali za ruky a v noci sme spali spolu :D v zivote som nemala taky strach a to byvam v trojposchodovom dome pri kosteli s cintorinom :D :D sa uz bojim spat vo vlastnom dome:D
    ono je to teda podla skutocnosti alebo nie? bola by som radsej ak nie, lebo by som mohla zas pokojne spavat :D
    a aka bola povodna verzia????

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 2 hlasov)

    6. December 2009 v 12:16

  17. komunistaaa napísal/a:

    hejjj ludia o com to je ked je to také strašnéé???? :D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    6. December 2009 v 12:20

  18. faraon napísal/a:

    ************ SPOILERY!!! ****************
    *************************
    Film Paranormal Activity nie je podľa skutočnej udalosti. Režisér točil tento film vo vlastnom dome, a pribeh ho napadol tak, že keď išiel spať, spadol mu šampón z poličky. Pôvodny záver je len taký, že hlavná hrdinka nesotí svojho milého do kamery ale sa proste len kyvoce na zemi. Rovnako sa v titulkoch objavi len, že “Film venovany kamaratom – obetiam”, pretože ju na konci zastreli policia…

    UA:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +4 (z 4 hlasov)

    6. December 2009 v 20:10

  19. Vikina napísal/a:

    nahodouuuu je to super filmmm je to podla skutocnej udalosti natoceneee a kto si mysli ze paranormalne javy neexistuju je blbeccc lebo kazdy kto veri v boha tak musi verit ze existuje aj zloo aj ci veriaci ci nie stale to tak bolo uz od staroveku ze bolo nieco zle ja mam osobne skusenosti ze ma strasil moj mrtvy dedo aj to je paranormalny jav!!! a je minlionnnn probehov aj ludi co vam povediaaa ze duchovia existuju.len Nechapem preco od 13 ju to prenasleduje ze co zrobila ze to za nou ide hmm:) ale superrr film fakktt

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    12. December 2009 v 15:16

  20. Annie napísal/a:

    to co sa deje vo filme sa deje aj v realnom zivote len o tom nevies…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    12. December 2009 v 16:47

  21. gba napísal/a:

    faraon : haha tak teraz si ma dostal. ja uz nespim asi tyzden a to vsetko kvoli samponu??:D:D
    ale aj tak lutujem, ze som videla ten film. mna taketo paranormalne a vselijake veci skutocne desia a som dost poverciva.neviete ako sa da toho zbavit?:D chcem zasa zit v pokoji ako predtym:D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 2 hlasov)

    12. December 2009 v 19:31

  22. martinko napísal/a:

    dobry film co…taka rozpravka.frajerku skoro porazilo ale inak v pohode.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    12. December 2009 v 22:02

  23. janka napísal/a:

    si nerob srandu hej?si trapny.debil…a nesom tvoja…paranoidny idiot

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    12. December 2009 v 22:05

  24. martinko napísal/a:

    sa spamataj.aj tak si moja a ked ja som debil tak ty si krava…muuuuuuuuuuuuuuu…ty si paranoidna hus…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    12. December 2009 v 22:07

  25. faraon napísal/a:

    vidím, že paranormálne javy sa dejú aj u nás v diskusii :-)

    UA:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +4 (z 4 hlasov)

    12. December 2009 v 23:40

  26. horalka99 napísal/a:

    Dobry filmik, aj moj manzel , ktory sa nicoho neboji sa posral a hladali sme ci je to pravda nic konkretne sme nenasli, ale chceli by sme skusit muku pred dvere :D DDD

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    16. December 2009 v 8:42

  27. Erik-182 napísal/a:

    ach jaj videl som to ako len mi nejde to hlavy to že to má dve verzie :/ proste ja som myslel že je to REAL a nie niaky blby FAKE pretože keby je to ozajstne potom by sme to prežívali naozaj a nie tak že po dopozerani filmu si povieme vdaka bohu bol to len film
    ale ak to bolo aspon podla skutočnej udalosti ma to celkom štavu a ano je pravda že sa tam človek zlakne a po dopozerani ho to nuti zamyšlat sa na tym : WHAT IS IT ? …to je môj nazor ale film je fajn a isto dobrý kšeft tvorcom sa oplatilo

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    20. December 2009 v 0:20

  28. mmm napísal/a:

    @gg – suuhlasim:)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    20. December 2009 v 16:12

  29. Rossi_37 napísal/a:

    zistil som ze dost ludi veri ze je to pravdive…..lenze oni asi nechapu ze to bolo naschval natacane na rucnu kameru aby to vyzeralo ako rodinne video…..kvoli tomuto filmu som sa takmer pohadal s kamaratkou ktora veri ze je to pravdive…..a ja som sa ju snazil uviest do reality :D …..ale ked niekto nechape tak bohuzial….nechapem ako sa moze neikto nechat nachytat na nejaky americky film

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 2 hlasov)

    22. December 2009 v 10:33

  30. Rossi_37 napísal/a:

    ako film to bol celkom v pohode……len ma stve ze to niektorych ludi tak nachytalo ze tomu veria ze je to skutocnost…..ale ako proti filmu nemam nic

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    22. December 2009 v 10:39

  31. Vikina napísal/a:

    vy ste nechapavyyyy. jasne ze vsetci vieme ze je to len filmmm lenbze vy nechapeteee o com je tento filmmm….tym chceli poukazat co sa v dnesnej dobree dejeee. jaky je svett zeby ludiaaa sa zacali modlit aj ked niesom sto percentene veriacaaaa mne sa to stalooo skusenost s duchom maaam a stacilo myyy.. to ze je to film iny ako ostatne ma plusss lebo konecne to nema tisic dielov ale jeden ..a pravdivyyy ..potom precooo sa niektory ludia boja chodit v noci na cintorinn ?: leboveria ze tam su duchovia ,,proste tomu veritee a to ze urobili ten film je len to ze vas o tom presvedcili ze faktzt niesme tu samyy ale bohuzial niekomu vysvetlovatkto to nezazil na vlastnej kozi .ale nieje to prvy filmm je tisic ukazov javov …tak ako aj Exorcizmus.. preco su exorcisti a su lebvo chodte do kostolasa opytat a povedia vam ze su .lebo vyvolavaju zleho ducha z ludiii vidite CIZE DUCHOVIA SU a si vyberaju svoje obete podla cinov,skutkov.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -1 (z 1 hlas)

    22. December 2009 v 10:46

  32. kenny napísal/a:

    kruh je slaby oproti tomuto…divak ktory si neprecita recenzie je pri tom s nechtami v ustach

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    22. December 2009 v 16:04

  33. kenny napísal/a:

    pekna gramatika:D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    22. December 2009 v 16:06

  34. zlatko napísal/a:

    no ja som teraz trocha mimo… z akej stranky mate ze to nie je podla skutocnosti, ze to je len napad rezisera, rada by som si to totiz precitala aj v AJ. Inac videla som obidva konce a ten nechutnejsi som videla prvy, ked som si vsak kukla ten druhy s policajtmi, trochu som sa ukludnila :D ale nie moc… A vlastne ktory koniec bol ako prvy natoceny??? ten s policajtmi?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    23. December 2009 v 17:39

  35. Ivka napísal/a:

    suhlasim s tebou, ved take veci sa deju, a musim povedat ze fakt dobry film, cakala som co sa bude diat aj ked koniec filmu ma trosku zarazil, ked vlastne obidvaja boli mrtvy, no behal mi mraz po chrbte

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    26. December 2009 v 17:58

  36. Ivka napísal/a:

    to bola reakcia na Vikina, co som napisala vyssie

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    26. December 2009 v 18:00

  37. gigi napísal/a:

    my sme sa na tom doma smiali :D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    28. December 2009 v 14:23

  38. katharinka napísal/a:

    No tak toto je fakt supovy horor normalne dnes asi nezaspim :O :(
    fuu ako ak je toto podla reality tak spanom bohom,

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    28. December 2009 v 21:18

  39. Minfos napísal/a:

    hmm tento film nieje podla skutocnosti to len zavadzaju ludi aby sa pri tom este viac bali… videl som video kde robili rozhovor s tymi hercami co to hrali :)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    5. Január 2010 v 19:25

  40. karin napísal/a:

    @Marek – a na akej stránke si ho môžem pozriet bez registrácie?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    7. Január 2010 v 17:26

  41. dendra napísal/a:

    bohužial je pravda, že tento film je dielom režiséra Oren Peli a nakrútil ho vo svojom vlastnom dome s najatými hercami asi za 15 000 USD. Je pravda, že udalosti ktoré sa diali v tomto filme sa v skutočnosti nikdy nestali, avšak sú inšpirované skutočnými udalostami, ktoré zažil sám režiser. Takže nemá význam brat takéto veci na lahkú váhu. Pravda je tam vonku ….

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 2 hlasov)

    7. Január 2010 v 18:23

  42. NoemQaa napísal/a:

    No to nie su herci .. :D je to podla skutocnosti … a mýslím to vášné … :)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -1 (z 1 hlas)

    13. Január 2010 v 18:15

  43. liluska napísal/a:

    kokos te ukazky suprove ale chcela by som ten film videt nevie nekto kde sa da stahnut alebo neco take plsss ?? chcem si to kuknut s kamosku moj …email je lin1995@azet.sk tak s aozvite plss

    Odpovedajlin1995@azet.sk tak s aozvite plss’); return false;”>Cituj
    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    13. Január 2010 v 20:46

  44. liluska napísal/a:

    tie ukazky su suprove ..ale nevidela som ten film lebo nevim kde ho mam zohnta heh nevi nekkto kde sa stahuje ???

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    13. Január 2010 v 20:49

  45. Alex napísal/a:

    Podla mna dosť dobrý film, a je jedno či je skutočný príbeh alebo nie … Ja som tento film stou myšlienkou nešla pozerať, skôr som mala strach ked som videla trailer ako sa v tom kine boja. Ale aj tak ked dnes viem že je to vymyslené aj tak sa bojím lebo takéto veci sa fakt môžu stať a ja vne verím …

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    16. Január 2010 v 10:18

  46. KUBEC napísal/a:

    Pôvodne napísal/a horbimyslím že dnes v noci spím pred kamerou a myslim to važne :/ byvam v obrovskom dome a mam tu balkon naozaj si nechcem predstavit ze si cez neho spravim skratku :( ( je to sila mozno az prilis…

    nechapete ze je to len robene je to natocene s hercami chcu nas osrat ze je to “REAL”

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    20. Január 2010 v 22:09

  47. Dante napísal/a:

    No mne to feeeest pripomina 3:15 zomries bo vzdy ked ta katie bola namesacna tak tam stala do 3:15 alebo ked tam prisiel ten exorcista ci co tak sa “posral” a odisiel ako v 3:15 zomries ale tam to bol knaz a sadali nanho muchy:)………….nooo a vlastne tej katie z toho seckeho drblo ze?……….a to videjo co kukali na nete o tej Diane tak to bolo tiez z dajakeho filmu alebo niie?:D
    P.S. Prosim nepiste mi, ze som naivny ok….ja wm ze to neni REAL….len sa pytam na tu Diane jak si odkusla ruku…….

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    20. Január 2010 v 22:35

  48. Juraj napísal/a:

    Nikdy som sa nebal hororou ani nicoho podobneho,ale toto som si pozrel dnes v noci na dome a uplne sam a poviem vam ze som celu noc nezazmuril oko….Film ma sice svojho rezisera a tak tiez svojich hercov,ale viem ze reziser cerpal zo skutocnych udalosti takze je to sranda spat zatial co sa na vas niekto pozera….konecne super realisticky horor ktory ma vystrasil ;-) )

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    21. Január 2010 v 9:26

  49. HROCH-HOROR-MASTER napísal/a:

    Pôvodne napísal/a horbibolo to natocene doma jednou kamerou a spravili len profi strih nic nebolo zmenené tak sa tomu dá veriÅ¥@Peta -

    Takže Pravdive možno ale zrežírované takže si predstavte že iba 20%
    je asi pravda asi tie tiene a zabuchnute dvere Takže neda sa veriť všetkému. ale keby nie tak nech sa páči: V tomto PRAVDIvom príbehu sa dostaneme do úlohy priameho účastníka reálneho života dvojice mladých, stredne bohatých Američanov, ktorí však majú jeden neviditeľný problém. NIEČO, alebo NIEKTO nedá pokoj dievčine Katie (Katie Featherston), ktorá hlavne v noci pociťuje zvláštnu prítomnosť niečoho paranormálneho. Jej priateľ Micah (Micah Sloat) si tak nájde zástierku na kúpu novej kamery, ktorou sa rozhodne zachytiť tieto paranormálne javy a odbremeniť tak svoju priateľku od desivých myšlienok a snov. Vďaka jeho kamere sa tento záznam dostal po vyústení skutočností (nepredbiehajme) k človeku menom Oren Peli, ktorý tento záznam spracoval a ponúkol svetu. Svet zareagoval tak, že sa film natočený v amatérskych podmienkach dostal až na plátna kín. Po svete sa momentálne rozširujú požiadavku fanúšikov film, aby aj oni mali možnosť film vidieť. S heslom “Premýšľali ste niekedy nad tým, čo sa v noci deje okolo vás keď spíte?” a so Stevenom Spielbergom v úzadí (pre kiná vymyslel nový záver a “odporučil” ho režisérovi filmu) sa film hrnie aj k nám.
    Na hororový večer je film ako stvorený, pretože ste doma rovnako ako obete. Preto sa možno viac oplatí siahnuť po DVD (samozrejme kino má svoje veľké plusy). Druhým dôvodom je samozrejme kvalita snímku, ktorá vám pripomenie rodinné video, i keď profesionálne zaranžované tak, aby bol účinok filmu čo najsilnejší. Film spočiatku vyzerá ako nudná reality show, no pomaly ale isto stavia hustú atmosféru. Strieda sa tu noc a deň a vedzte, že keď sa opäť po dni objavia nočné zábery zo spálne, vaše zmysly a pocity budú čoraz napätejšie. Veru problémy dvojice sa len a len zhoršujú a nenájde sa nikto, kto by im pomohol. Nejak ale vám to nevadí, lebo čakáte až do konca na nejakú finálnu scénu (tu záleží na akú verziu sa pozeráte, pretože tá pôvodná z 2007 bola zmenená o onen finálny zvrat na odporúčanie S.Spielberga).Herecká dvojica sa trochu správa divne a nejako zvláštne sa s nimi nestotožníte, ale na druhej strane máte celý film pocit, že chcete od toho dať ruky preč a povedať si: Díky za každé nové ráno…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    25. Január 2010 v 19:07

  50. HROCH-HOROR-MASTER napísal/a:

    Sawankaaaaa wiem že to čo som sem hodil pred chvílou je napísané na titulku ale mnohý z vás to asi nečítali.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    25. Január 2010 v 19:10

  51. HROCH-HOROR-MASTER napísal/a:

    Pôvodne napísal/a dendrabohužial je pravda, že tento film je dielom režiséra Oren Peli a nakrútil ho vo svojom vlastnom dome s najatými hercami asi za 15 000 USD. Je pravda, že udalosti ktoré sa diali v tomto filme sa v skutoÄ�nosti nikdy nestali, avÅ¡ak sú inÅ¡pirované skutoÄ�nými udalostami, ktoré zažil sám režiser. Takže nemá význam brat takéto veci na lahkú váhu. Pravda je tam vonku ….

    Súhlasím

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    25. Január 2010 v 19:13

  52. Simona Gáborová napísal/a:

    ahojte…Fakt je tento film podla skutocnosti,alebo ako niektory ludia vravia ze vymysel?? Chcela by som si ho kuknut,budeme s kamoskou dnes v noci doma samee a cheme zabit nudu..kamosku too len taak napadloo…aee taak noo ak tak budeme sa baat dvee :) proosim vaas poslete mi link naa tentoo film…??…naa e-meil sisa1702@azet.sk…kujeeeme…. :P

    Odpovedajsisa1702@azet.sk…kujeeeme…. :P ’); return false;”>Cituj
    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    4. Február 2010 v 18:25

  53. Mahony_13 napísal/a:

    @Juraj
    Pokud myslíš, že paranormální aktivita je blud, tak je to jako by jsi někomu bral jeho víru v Boha. No tak někdo věří v duchy a to si myslím, že tato víra koncept tohoto filmu ještě individuálně umocnila ;-)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    8. Február 2010 v 23:00

  54. Dodo napísal/a:

    Ja som bol na filme v kine a zobralo ma to a myslel som si ze je to fakt skutocne az dokial som ten film nezohnal ale troska s inym koncom co ma fakt dostalo.to kapanek asi nedoriesili a aj to ze je tam fakt vela nedomyslenych veci.ale vskutku je ten film fakt dobry a da sa z neho dobre posrat.Ak je ten namet skutocny tak nezavidel by som im to a nechcel by som nieco take zazit ani omylom

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    24. Február 2010 v 1:16

  55. Macuška napísal/a:

    @gg – Presne.. :D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    6. Marec 2010 v 15:58

  56. Macuška napísal/a:

    aooyte neviete aka je ta druha verzia?.. :D je to take iste ako prva?.. :D hillary585@azet.sk

    Odpovedajhillary585@azet.sk‘); return false;”>Cituj
    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    6. Marec 2010 v 16:12

  57. faraon napísal/a:

    @Macuška – je to skoro to isté až na koniec, ktorý obsahuje drahšie filmové kúsky (na pokyn S.Spielberga) a iné koncové vyznenie…

    UA:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    7. Marec 2010 v 13:01

  58. Michael napísal/a:

    a čo natočil si niečo @horbi -

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    16. Júl 2010 v 20:08

  59. Michael(BestRanger) napísal/a:

    No takže som našiel to interwiev takže už tomu ani neverím pre spadnutí šampón sa mi spolužiaci smiali že tomu verim najradšej by som toho režisér zabil no ale tu su na youtube intewiev o paranormal activity – http://www.youtube.com/results?search_query=micah+sloat+and+katie+featherston+interview&aq=0

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    16. Júl 2010 v 20:24

  60. Miro napísal/a:

    fu brutal film .Ako kukal som herecke obsadenie tochto filmu a ty herci hrali aj v inych filmoch a serialoch ale hrali samych seba !Nevem nejde mi to do hlavy.A ja som videl tu verziu kde ju zastrelili policajti a nevem aka je ta druha.Ale film je to parada. Nevem ja ako som veriaci ale na ten moj sposob.Neverim v zivot v neby ,ale verim v to… ze ked umreme zase budeme zit bez spomienok atd proste novy zivot.A toto je brutal.Verim v duchoch. Precitajte si knihu OBRAZY Z RISE MRTVYCH a ručím vam za to .. ze ked si to precitate (aj ty co v duchoch neverite) tak uverite v Duchoch.som v zivote neprecital knihu za dva dni .ALe ked som zacal citat tu knihu …. nevedel som prestat.Takze nech mi tu nikto netrepe blbosti ze duchovia neexistuju.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    15. September 2010 v 18:56

  61. Viks Cytron Pastels napísal/a:

    Ja si nemyslím že tento film je skutočný .. je až moc čudné že tý ľudia z 1 časti Paranormal Activity žijú aj v tej druhej časti hej jasne bolo vidieť že zomreli ! je to len veľká fantázia niekoho .. je to naozaj super film ale je to až príliš strašidelné aby to bola pravda … aby bola pravda to že ho hodila rovno do kamery a že ju potom vypla … ach no už sa nejdem vyjadrovať :D ale páči sa mi tento film :D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    31. December 2010 v 19:47

  62. Viks Cytron Pastels napísal/a:

    @faraon@faraon – nieje naozaj skutočný ?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    31. December 2010 v 19:49

  63. Jančita napísal/a:

    Videla som tento film už dávnejšie. Zaujali ma iba zábery z noci a asi pri dvoch som bola vážne napätá a čakala som, čo sa stane. Tak ako po všetkých “strašidelných, duchárskych, a krvilačných” filmoch som zaspala ako bábätko a o filme som už viac neuvažovala. Ešte asi nenatočili horor, po ktorom by som sa vážne bála a nespala aj niekoľko nocí.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    1. Január 2011 v 23:04

  64. Karla napísal/a:

    ved sa to natacalo v dome rezisera obyde casti tak tam urcite nestrasi a sa priznal ze pouzili vsetky tie efekty

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    6. Február 2011 v 19:19

  65. Anonym napísal/a:

    Tak iste su to herci ty pajac!!!!…tak nemozu tam dat oreginal….to je tresne ak ti to nieco hovorí zosnulich davad na platna!!!!SPAMATJ SA

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    15. Máj 2011 v 22:15

  66. kubo napísal/a:

    heeeejjjjjjj…… čo vam drbe … ste normalny jak može niekto povedať že je to skutočne …… keby to bolo skutočne tak by to davali všade a riešilo by sa to…. rozpraval som sa o tom s kaplanom a on povedal že duch ( demon ) ti nemôže ubližiť preto že ak veriš tak boh mu to nedovoli :) …… takše klid ktory su ešte na tom zleeeeee

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    13. Február 2012 v 15:01

Comment RSS

Pridajte komentár

Meno

E-mail:

Stránka:

Text:

Sledovať diskusiu