Ako sa niekomu len darí!!!

tak-fajn-film-recenzia-novinky-feeling-movies-1Slovenská republika by si už pomaly mohla vyžiadať opätovný príchod delegátov z Guinnessovej knihy rekordov. Sme krajinou, kde sa dokáže v priebehu krátkej doby natočiť toľko filmových brakov, že ani génius, ktorý príde po týchto autoroch, za nimi nedokáže zahladiť stopy. Letná ľahká komédia, ako o nej vypisuje web, je len lacnou „prkotinou“ s hercami Mariánom Labudom ml. a Tomášom Palonderom.

Ak začnete pátrať po mene Pavol Janík ml., tak sa dozaista natrápite. Informácie o tejto osobe na osobnej stránke filmu nie sú, pre ostatné informačné weby tento človek existuje bez tváre a či v spojení s jeho filmom, to neviem. K niečomu som sa predsa len dopátral. Pavol Janík ml. moderoval svojho času Môj najmilší HIT, ktorý chodil na STV (RTVS). A ako debutant sa posadil hneď na tri soličky: režisér, scenárista, kameraman. Áno, je to tak, ďalší trojjediný umelec. To štvrté prepojenie na nesmrteľnú matku si nechal v podobe producenta spoločnosti Frogmedia. Stále sa čudujem, že filmová obec na Slovensku sa nevie spamätať. Aj keď dávať Pavla Janíka ml. pri jeho debute na tak vysokú pozíciu ako je pán režisér, je skôr môj problém. Ale sekera možno pri 1000. filme vystrelí aspoň na 3 hviezdičky.

Milan, Beáta a Miki si zabezpečia dovolenku v Chorvátsku. Po nezmyselnej hádke je všetko pripravené na cestu. Milan chce Beátu požiadať o ruku, čo sa mu nedarí a o pár dní sa vracajú späť na Slovensko, následne znova do Chorvátska, čo ale už nie je súčasťou filmu. Vnútorná pointa príbehu – všimli ste si správne, žiadna nie je. Príbeh je „hatlanina“ niekoľkých osudov z dovoleniek (”kto čo zažil, to tam dajme”), ktoré na seba nedokážu naviazať ani pocit či chuť príbehu. Dokonca aj to jediné, čo mohli z filmu vyťažiť – romantiku – sa tu úplne stráca. A nezmyselný koniec udobrenia sa je tiež len ukážkou toho, že film bol pripravovaný len ako dovolenkový zájazd, aj keď túto verziu dementovali v paneli pripravovaných hraných slovenských filmov počas ART film Festu 2012. Takže ďalšie zbytočne vyhodené peniaze, ktoré sa mohli dať do omnoho produktívnejších rúk.

Poďme postupne prejsť podstatu trojjedinej osoby.
1. Réžia: Príbeh má nerozpracovaný dej. Jednou z podstát režiséra je hodiny sedieť nad svojím dielom a skladať postupne obrazy do celku. Pritom dielo nesmie strácať dejové rozloženie (lebo zatiaľ na lepší spôsob filmového zobrazovania sa neprišlo a je to celoplošné – Syd Field). Nemá zápletku, nemá dej. Zápletka sa dá odmyslieť, bolo už niekoľko filmov, ktoré boli zaujímavé aj bez zápletky (hoci nie na Slovensku), ale aby film nemal absolútne koncepčný dej, tak to predsa len nejde. V prenesenom význame sa Pavol Janík ml. zaradil k hodnoteniu filmu Kameňák 3 Zdeňka Trošku, ktorý brázdi veľmi nízke hodnotenie.
2. Scenár: Keďže režisér je aj scenáristom, mal by sa zamyslieť nad tým, či nie je vhodné aspoň v tomto mieste ozaj vymeniť meno. Keď už chce debutovať, takýmto spôsobom sa mu to nepodarí, nie je geniálnym dieťaťom ako Xavier Dolan. Ako som už spomínal, príbeh tu nie je žiadny, takže scenár vlastne ani nebol. A niekedy to tak aj naozaj vyzerá, ako by sa písaval počas nočných “indisponovaných” párty na toaletný papier.
3. Kamera: „Milý čitateľ, keď pôjdeš na dovolenku, zober si so sebou kameru, natoč nám svoje zážitky a my ich pospájame do veľkofilmu. Budeš jedným z autorov. (skoro ako vo filme Prázdniny Mr. Beana)“ Takýto podslogan by mal film Tak fajn obsahovať. Neostrosť záberov, ako by sa natáčalo na automatiku, zlé osvetlenie a digitálno-pohybujúce sa “oficiálne statické” prvky snímku. Jediným ozaj dobrým a zábavným momentom je jazda a kamera v obraze, kde Labuda a Palonder idú spolu na motorke.

Ak by som pridal k tomu všetkému herecké prevedenie Mariána Labudu ml., Barbory Žileckej, Tomáša Palondera, Zuzany Norisovej a Mariána Labudu st. predĺžil by sa článok o ďalších cca 30 riadkov a pre takýto podpriemerný film sa to ozaj nehodí. Len ma zarazilo, že sa dal pán Labuda st. na tento film nahovoriť. Viem, že som mal ostrú kritiku filmu Immortalitas, viem že som napísal ostrú kritiku na film Lóve, no tento film nepúšťajte vôbec nikde. K hudbe sa nebudem vyjadrovať vôbec, pretože hodnotiť videoklipy sa mi ozaj nechce.


MOJE POCITY:

Príbeh je „hatlanina“ niekoľkých osudov z dovoleniek (”kto čo zažil, to tam dajme”), ktoré na seba nedokážu nič naviazať, ani pocit, ani chuť príbehu. Dokonca aj to jediné, čo mohli z filmu vyťažiť – romantiku – sa tu úplne stráca. 0.5 hviezdičky za jedinú scénu, na ktorej som sa zasmial.


Hodnotenie:
½☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Ohodnoť film aj ty!
Tvoje hodnotenie:

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars6 Stars7 Stars8 Stars9 Stars10 Stars
(98 hodnotení, priemer: 5.51 z 10)

TRAILER:

Fotogaléria:
  • Facebook
  • Vybrali.sme
  • Linkuj

Komentáre (50) v diskusii pridaj »

  1. Mišo napísal/a:

    Úplne súhlasím. Z kina som odišel po 40 minútach. Inak ešte by stál za zmienku zvuk. Hlasy hercov boli zrejme dorábané neskôr v štúdiu a tak film znie ako nemecká telenovela z pred 20 rokov.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 10 hlasov)

    14. Júl 2012 v 10:47

  2. Peter napísal/a:

    Co ja viem, podla mna to bolo v pohode. Priatelke sa pacilo, mne ako tak tiez, podla mna to dost prehanas v tej recenzii, akoze nieje to trhak, ale ani zly film.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +7 (z 11 hlasov)

    14. Júl 2012 v 17:00

  3. Radovan napísal/a:

    Uplne bahno, tvorcovia sa mozu hanbit. Vydrzal som v kine 20 min a potom rychlo prec….

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -3 (z 7 hlasov)

    14. Júl 2012 v 17:04

  4. petball napísal/a:

    @Peter – Ja nehovorim ze je to zle, ja hovorim ze je to uplny odpad … ak taketo blbosti budu dalej tocit na SK tak to rovno mozme zrusit slovensky film

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -2 (z 6 hlasov)

    15. Júl 2012 v 12:14

  5. jano napísal/a:

    Dolezite je snad povedat aj to, ze autor filmu nema evidentne skusenosti s filmovou tvorbou. Film natocil asi len vdaka tomu, ze ma znamosti, vdaka ktorym ziskal financie na jeho vyrobu. Je to vlastne amatersky projekt, ktory sa bohuzial objavil aj v kinach. Film tejto kvality sa moze premietat akurat v nejakom klube a nie v oficialnej sieti kin.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 10 hlasov)

    15. Júl 2012 v 12:36

  6. anina napísal/a:

    Nuz co mam Vam povedat,vazeni mudrlanti,ktori srsite hluposti,ako sa patri,.Nic si nevazite,len viete kritizovat,zrazu prisiel niekto,kto napisal scenar,kto natocil film,urobil reziu a niekto to nevie prehltnut.Preco take dlhe komentare,niekomu lezi reziser zrejme v zaludku,nuz co,tak sa pokuste urobit vazeny Vy film v dnesnych casoch,kkde Vam nik neda peniaze,ale musite ich zhanat a ak sa Vam nieco nepacilo,tak prosim,chodte na zahranicny film plny kriminality,vulgarizmov,vrazd,toto je to prave orechove,co mate tak radi Slovaci mili,kritizovat hercov,tak to chce odvahu,ved dokazali nemozne,skuste ist na sire more,jazdit na skutroch sialenou rychlostou,herecka Barborka si zahrala prvykrat,dokazala,.ze je nielen krasna,ale talentovana,vedela sa rozplakat,vedela sa krasne smiat,na tej lodke je carovna,urazate hercov,ktori maju pravo byt na obrazovke,nielen stale ti isti dookola a prepacte,bola som dvakrat na ten film,pojdem znova a znova,lebo som bola nadsena,ze niekto dokazal natocit film,kde je humor,nadherne prostredie,vdaka,pan reziser,ano,poviem, pan,dokazal ste nieco,co ini nie,preto ta zavist,neprajnost,ale my Vam tlieskame,nadherna hudba,podotykam slovenska,mozte sa hanbit,ze hanite nieco,co je slovenske,co stalo nemalo sil a Vy si osobujete este kritizovat,mozte sa vsetci hanbit,ale ani sa nedivim,na Slovensku je to tak,zavist,neprajnost,toto je vizitka nas vsetkych,ale hante,lebo sami sa na nic nezmozete,tak musite cinit to,co cinite.Zijeme len raz a ja mam prekrasne zazitky z filmu a nielen ja,pocula som okolo refundovanych ludi,ako podavali ruky hercom,dakovali im,dakovali krasnej zacinajucej herecke Barborke,vdaka Vam vsetkym,vdaka,pan reziser,urobil ste pracu,ktora si zasluzi obdiv,.nevsimajte si neprajnikov,oni toto nikdy nedokazu,co Vy.VELKE A KRASNE DAKUJEM ZA VSETKYCH,KTORI SME BOLI FILMOM OCARENI.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +5 (z 9 hlasov)

    15. Júl 2012 v 12:43

  7. adela pb napísal/a:

    Ej,suhajci slovenski,tak podme do toho,ako len viete kritizovat,ej,to len aby sme v hanbe nezostali,co ?O com to Jano hovoris,o akych znamostiach,o akych peniazoch,ci ty nevidis letaky a na nich sponzorov,to si myslis,ze reziserovi dal niekto peniaze,ako sa len mylis,ale velmi,sam,rozumies,sam si vsetko zhanal,sam na tom robil,zhanal sponzorov,rozumies ?Ze nema skusenosti,no kamarat,velmi bohate ma skusenosti,prave preto do toho isiel.Robil niekde,kde ty sa nikdy nedostanes,robil v prestiznej televiznej spolocnosti,no nie tu,lebo sa to neda,ale v Amerike,kde ziskal skusenosti,ktore preniesol na Slovensko,aby ludia videli,ze sa treba v dnesnej dobe aj zasmiat,nielen sa mracit,ze treba sa aj zabavit a nie pozerat na filmy plne zloby,nasilia,ved je to nieco strasne,co sa deje na tom nasom malom Slovensku.To uz co vlastne vsetci chcete,ved ludia sa boja vyjst na ulicu,vecer ani nehovorim,to nechcete sa kulturne vyzit,kde sa mozte zasmiat,vidiet nadhernu sceneriu prirody,vidiet more,krasne herecke vykony,ktore si zasluzia obdiv,Vy vobec viete,co ich to stalo vypatia,ved to robili pre nas,nie pre seba,aby konecne aj na Slovensku sa zacalo natacat a ludia sa mohli smiat,tesit sa,no namiesto slusneho slova a podakovania amaterske vyjadrovanie,co sme to za ludia,hanba vsetkym,ze si nevazia nic,co slovenske je.Ak uz mam byt aj ja kriticka,to mam povedat,ze preboha co je toto za pesnicka od Zuzany Smatanovej Nic sa mi nechce ani len prstom pohnut,no nieco strasne,tak nerobte ani Vy radsej nic,radsej custe,lebo sa hanbim za to,ze tu zijem,ze Slovaci si nevazia nic,ze ked uz im humor,smiech je cudzi,tak potom zbohom kultura,zbohom zdravy rozum,radsej si idem pustit pesnicky a zabery z filmu TAK FAJN,lebo su uzasne a pojdem do kina stokrat,konecne slovensky film,konecne herci,ktori su neopozerani,ktori zvladli bravurne svoje vykony,vdaka reziserovi,dokazal st to,co ini o tom len snivaju.VDAKA VELKA PATRI VAM,

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 4 hlasov)

    15. Júl 2012 v 13:24

  8. ZeroOne napísal/a:

    “K hudbe sa nebudem vyjadrovať vôbec, pretože hodnotiť videoklipy sa mi ozaj nechce.” Kedze je to hudobny film, mozno by sa aj hodilo. No daj petball svoje perly o hudbe…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 3 hlasov)

    15. Júl 2012 v 15:22

  9. Peter napísal/a:

    Petball natoc nieco ,potom hodnot.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 3 hlasov)

    15. Júl 2012 v 21:47

  10. Peter napísal/a:

    Aha,už to chápem.Niečo si natočil za vlastné,nejaký odborník napísal recenziu a Ty si ostal zatrpknutý bez priatelov a nemáš si s kým písať…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 4 hlasov)

    15. Júl 2012 v 21:53

  11. Peter napísal/a:

    Petball čakám,a netvár sa že máš lepší program.Alebo píšeš scenár?Alebo si ešte v kine? :-)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 2 hlasov)

    15. Júl 2012 v 21:58

  12. cicuska napísal/a:

    Na to, aby niekto vypľul toľko zlče, musí byť riadna sviňa :-) nezávidím Ti prebdené noci, pitbul :-) )) ja som sa bavila dobre . Držím palce všetkým tvorcom.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +3 (z 5 hlasov)

    16. Júl 2012 v 10:02

  13. pepe napísal/a:

    Kritiku ocakava asi kazdy reziser, ale kontruktivnu, nie takuto zlobu, len aby som napisal co najviac negativ nasilu.
    Nam sa celej partii film velmi pacil, skvele sme sa zasmiali a oddychli si. Super partia hercov, humor…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 3 hlasov)

    16. Júl 2012 v 14:52

  14. eskimo napísal/a:

    my sme sa nahodou celkom bavili, nikto od toho nic velke necakal, zasmiali sme sa, vypoculi dobru muziku a nelutujem, ako vecernu oddychovku len odporucam

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 4 hlasov)

    16. Júl 2012 v 19:53

  15. Lukas napísal/a:

    Akurat som sa vratil z filmu Tak fajn – kde mozem ziadat vratenie vstupneho (4x)? Taky odpad som snad v zivote nevidel. Ved ten film nemal scenar !!!!!!!!!!!!!!!! Dialogy pateticke, herecke vykony hrozne, vtipy pre popuplaciu do 12 (vek) resp.60 (IQ)… Chcel som podporit slovensky film, dokonca som na neho zobral znamych z Nemecka, ale skoro som sa od hanby prepadol. A to tusim vedla sedel aj Labuda Ml. Rukou si zakryval celych 90 minut + 5 minut po skonceni filmu tvar cize som mu ani nemohol do oci povedat co si o tomto “filme” myslim.

    V dnesnej dobe, ked hocijaka seminarka studenta VSVU ma 10-nasobne vyssiu uroven, lakat platiaceho divaka na taketo nieco je velmi slusne povedane chrapunstvo. Velka hanba kazdemu, kto mal s tymto filmom nieco do cinenia (pan Labubu st. je mi luto, neviem ako sa ten dostal do tejto spolocnosti).

    Este raz a naposledy F U J !

    ps: este dodam, ze sam umelecky tvorim a viem, ze nie je lahke sa trafit do vkusu divaka. Ale toto bola naozaj stoka vsetky stok a kedze som za to (4x) zaplatil, autor (aj ucinkujuci) by si to mal naozaj vyzrat

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 7 hlasov)

    16. Júl 2012 v 21:08

  16. Lukas napísal/a:

    @anina

    To neni ani o zavisti ani o budgete, ale o tom, ze o troske snahy (a sudnosti!!!)

    Odporucam pozriet tento film – odohrava sa 90 min v jednej miestnosti (naklady 0 USD) a je to jeden z najzaujimavejsich pocinov, aky som kedy videl:
    http://www.imdb.com/title/tt0756683/

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 3 hlasov)

    16. Júl 2012 v 21:11

  17. Peter napísal/a:

    ps: este dodam, ze sam umelecky tvorim a viem, ze nie je lahke sa trafit do vkusu divaka-Lukáš,neváhaj a toč!!! Rád sa pozriem.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +3 (z 3 hlasov)

    16. Júl 2012 v 21:36

  18. Peter napísal/a:

    V dnesnej dobe, ked hocijaka seminarka studenta VSVU ma 10-nasobne vyssiu uroven – Lukas, si zabil :-) .

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 2 hlasov)

    16. Júl 2012 v 21:39

  19. Anonym napísal/a:

    @Peter

    Netocim, fotim. Je to vsade na webe, kukni :)

    ps: uspesne ako komercne, tak aj sutazne.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    17. Júl 2012 v 8:32

  20. adela pb napísal/a:

    Vravis,ze sam umelecky tvoris a ziadas vratis vstupne,no tak naco si tam siel,tvor sam a ukaz,co ty dokazes,ak mam byt aj taka,ako pises o filme,na ktory som bola ja dvakrat,lebo sa mi velmi pacil,tak ja Ti poviem jedno,fuj si ty,lebo sa mozes hanbit,co tu pises a ziadas este vratit aj vstupne,to sa nehanbis,ale asi sotva,zrejme Ti niekto lezi v zaludku,ked si tolko dovolujes.Co si tam chcel vidiet,vulgaronosti,nasilie,vrazdy,toto je to,co sa Tebe paci,tu slo o lahku romanticku hudobnu komediu,nie o horor,aby sa ludia zasmiali,zabudli na bezne starosti.Ak vravis o hereckych vykonoch,tak teda si dovolujes prilis,chod ty si sadnut na vodny skuter a skus ist takou rychlostou,ako to herci dokazali,nik za nich nezaskakoval,dokazali take kusky,ktore im zavidis,preto tolka zloba.Co si vlastne myslis,to sa mame stale pozerat na tie iste herecke tvare,to uz nema nik iny pravo sa uzakazt vo filme,na obrazovke?Ak uz hodnitis herecke vykony,tak boli nad moje ocakavanie.Herecka Barbora si zahrala prvykrat,dokazala,ze je nielen krasna,ale aj talentovana,chcela by som vidiet herecku,ktora by skocila do hlbokej vody a dokazala to,co ona,dokazala sa rozplakat,smiala sa prekrasne,nadherne oci,vlasy,postava,to aj ty uz zavidis mladym hereckam,to oni nemaju pravo ukazat,co v nich je,tak si pozeraj serialy,kde vidis dookola stale to iste,kde su hadky,kde riesia same hluposti,ale dokazat to,co herci vo filme,na to sa malo kto podujme a chce to skutocne odvahu,no ty mas jedine odvahu kritizovat,na to ste tu mnohi ako stvoreni,sami nic nezmozete,len z Vas kypi zlost,lebo to je ta slovenska natura,zavidiet a este raz zavidiet,hanbi sa,konecne slovensky film,konecne slovenska hudba a ty si dovolujes takto osocovat,kto si,ze si taky mudry,ze mas patent na rozum,dokaz sam nieco,no hnus,ty si vobec nevies predstavit,ako urazas vsetkych,kto Ti dal na to pravo,co si ty za cloveka,hanbi sa,ak sa vobec dokazes.,hnussss,nic ine Ti nepoviem.Drogy,alkohol,nasilie,to je to,co sa mnohym paci,preto aj to tak na Slovensku vyzera.Ak by som mohla,tak Ti poviem nieco,naco nezabudnes nikdy,ale neznizim sa na Tvoju uroven,len Ti jedno poviem,lutujem Ta,ze mas v sebe tolko zlosti,tak sa zlost kolko chces,ja pojdem znova na ten film,lebo bol uzasny,staci ?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 2 hlasov)

    17. Júl 2012 v 10:09

  21. petball napísal/a:

    @anina@Lukas@Peter@adela pb – Svoju krasnu dovolenku v Tatrach prerusujem kvoli jednemu filmu … mile :-) , tak ale mal by som sa vyjadrit aj ja … zacnem od tych prvych vyjadreni, kto kolko vydrzi v kine je to jeho sposob vyjadrenia vdaky, ja som zatial z kina nikdy neodisiel pred skoncenim filmu, myslim ze je to dostatocne podakovanie autorovi za dielo (v tomto pripade to konci a nastupuju recenzenti a kritici). Pan Peter zacal pisat prvy tak na jeho komentare: zatiaľ psychologicky problem s ludmi nemam a ani s komunikaciou a nemusim sa na nic tvarit, a nebojte sa ani slaninu kolo krku nemam, aby sa aspon pes so mnou hral. Ale Vase vyjadrenia by si zasluzili obrazove ramovanie. Na Vase prispevky sa neda nic napisat, lebo ste ani nic nekomentovali, a to ste mali moznost pohladu z dvoch stran. Takze radsej ku konkretnejsim anina a adela pb(postupne)… prehltam v pohode :D a rezisera nepoznam. Prepacte madam, ale mate takmer dlhsi komentar ako ja recenziu na clanok, takze sa tu bavit o nezmyselnostiach je dost pochybovacne. Citujem „kritizovat hercov,tak to chce odvahu,ved dokazali nemozne“, no to suhlasim dokazali nemozne, kedy uz aj dieta na mobil natoci lepsie zabery a ak ma chvilu casu dokaze aj nieco zahrat a ma to dokonca vysoku navstevevnost na weboch… a obranovat niekoho sposobom…ist na sire more…. ako by som nikdy v nom neplaval….jazdit na skutroch a dokonca sialenou rychlostou :-) , myslim ze to skor bolo pre nich potesenim ako utrpenim(kym nejazdili na konovi a nasledne si neudreli hlavu o nocny stolik)….a ze sa niekto dokaze krasne usmievat… tak potom by som v pohode obsadil do filmu hyeny, tie sa usmievaju a smeju neustale….citujem:“ kde je humor,nadherne prostredie,vdaka,pan reziser,ano,poviem, pan,dokazal ste nieco,co ini nie“, tak dufam, ze tak ako podporujete tuto ohavnost, ste boli v kine aj na film TANEC NAD CREPINAMI, a dufam ze hned 20-krat(lebo to je podpora slov. filmu, a ze ste neboli?? Tak nekomentujte nekomentovatelne)…a humor? Prepacte humor?? Humor pochadza z lat. slova umor (humor) je druh emocie, popripade schopnost cloveka vo svojom vnutri detekovat urcity druh pocitu z danej vtp.humornej situacie, nie socialisticky sposob vnucovania vtipu a krcoviteho usmevu a smiechu na niecom skor primitivnom…maly tucny je smiesny, vysoka s velkymi prsiami je krasna, pojaseny je vtipny a gagicky…..to sa uz prekonalo za cias Charlieho Chaplina. A ziadna zavist tu nie je, pretoze nemame co danemu panovi Pavlovi Janíkovi ml. závidieť. Aj V.M .( tzv velky muffy), keď sa ako premier zvolil prezidentom si gratuloval a hovoril aky je genialny…mate pravdu, zijeme len raz, preto su web stranky, ktore upozornuju na filmy, ktorymi si nechceme nechat zaberat drahocenny cas (madam pozrite si csfd a hodnotenie a mozete tam zacat kopirovat to co ste napisali tu, hned aj niekolkokrat).
    Skusenosti nema a ak ma, tak velmi zle, co je opat to iste….a vtip….vtip vo filme….ano to je syndrom slovenskeho filmu….zatial je to nemozne…preco…sme predsudkovy, vkuse zatrpknuty a stazujuci sa narod(prosim nevztahujte to na tento koment, snazim sa odpovedat). Co ma spolocne vychadzanie vecer na ulicu s filmom? Naraz ste zacali chodit vecer po meste? (mozno je to zakotvene v niecom inom… :-) )Urcite nie…ja chodievam roky vecer po meste a nemam s tym problem…a ak chceli nieco natocit pre nas, tak mali si sadnut aj s niekym, kto by na to povedal svoj nazor, kto sa do to aspon minimalne do toho vyzna…myslim ze keby do toho zatiahli mladych studentov scenaristiky len by tomu vsetkemu pomohli, preco to neurobili, ked tak velmi chceli pomoct slovenskemu filmu…ved mohli mat tam spolupracu, ale nie slovaci su typ: „vsetko moje, tvoje nic“, tak zial potom to tak dopadne, trojjedinna jedinecnost jednotlivca…a humor??myslim ze omnoho lepsi zaciatok filmu ako debilna hadka by bolo: „cestuju spolu uz z mesta (oznacit to ze je to BA a kde su) prechadzaju hranice SR a Austria, ked v tom Beata s vystrasenym pohladom povie ze si zabudla pas (dej sa odohraval v roku napr 2008, alebo nieco ine…), zaciatok dva opat ta ista kamera opat ta ista nalada odchadzaju druhy krat… a byt svina zopakujem to treti krat, ze nieco zabudla bud ona alebo niekto iny a na tom sa da uz nastavit aj celkom atmosfera sofera….je to vtipnejsie ako poslat priatelku do riti pre hadku o nejake ruzove slapky….WTF“
    Hudba…ano je to hudobny film….no pockam si kedy vydaju album….lebo asi to bude najviac hovorit o hudobnosti filmu…..len tak pre zaujimavost aj Fontana pre zuzanu bol hudobny film, a myslim ze odhliadnuc od nejakych tych mensich banalnosti, hudobne je to dost vynikajuce dielo na svoju dobu… Toto bude zabudnuty film….stavite sa so mnou?
    Co najviac negativu dat….nie to nie, to ste pepe prehnali….vzdy sa snazim najst aspon nieco potesujuce, nieco co bolo dobre, nieco co bolo autorske….. no pozrite si to este raz a napiste ze co bolo…
    Lukas spise nazor ze film je zly, co sa mu ani necudujem a uprimne lutujem taku hanbu pred svetom a priatelmi, ja preto beriem na slovensky film ludi az na druhykrat, ked si to pozriem prv ja. Istota je istota a na Slovensku dvakrat.
    Ten koment s tym vratenim vstupneho beriem ako vtip, s tym, ze clovek to dokaze prekusat, len nemoze pochopit, ako sa moze takato blbost dostat vobec do kin … madam adela pb sa akosi opakuje, a ja nerad citam kopirovane veci, ovsem ak nie su vtipne :-) Drogy nasilie alkohol….tvarime sa ako by sme nikdy nemali pivo….ale nehrajme sa na nieco a ak chcete niekoho buzerovat, tak to zacnite na skupine ludi, ktori nedokázali udrzat situaciu nie len spolocnesku, ale hlavne filmovu po roku 1990 na Slovensku, a to su vsetci, co sa zapojili aj nezapojili do neznej a mali viac ako 18 rokov…
    A teraz za seba koment…. sme len dva weby, ktore dali na stranku recenziu a pohlad na film TAK FAJN, nik sa k tomu nevyjadril….preco asi? Vsetci, co ich propagovali, mali s nimi sutaze a neviem co nakoniec utichli….takto funguju slovenske spolocnosti… a nechcem menovat a niekomu spavit zle, tak ako sa to bezne deje. Nik sa tym nechcel zaoberat a ani sa tomu necudujem, sme dva weby, ktore prinasaju ciste autorske recenzie na filmy, ktore prichadzaju do kin, nekopirujeme distribucne texty a kto si vazi nasu pracu? Moja prvotna snaha je napisat recenziu na film tak, aby sa trafila do gausovsskeho rozdelenia vacsieho nazoru jedincov. Nie sme tu preto, aby si na nasej stranke vymienali komenty produkcne a distribucne spolocnosti, priatelia a neviem kto, aj ked ti tiez patria do skupiny komunikujucich. Ale niekedy mam pocit, ze az velmi sa robi zbytocna reklama na nieco co nestoji ani za pichnutie. Tento film taky je, a opatovne, velka lutost nad panom hercom Marianom Labudom st., ktory sa pasoval do podoby Martina Hubu z filmu Obsluhoval jsme anglickeho krale, kde mal omnoho lepsiu postavu predavaca…..a kde zobrazil jednu z najlepsich svojich hereckych postav za posledne roky. A bolo to vtipne a humorne. Amen. :-D
    Vase oblubene PS: prave nad Tatrami sa rozvidnieva, takze sa lucim, a dufam, ze ked sa vratim, bude tu aspon 5! Komentov, a pisal som to bez kontroly, takze ak je nejaky preklep ale vynechanie ciarky, budem rad ak to budete akceptovat.

    UA:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -3 (z 5 hlasov)

    17. Júl 2012 v 13:35

  22. Anonym napísal/a:

    vcera som natom bola..a uz dlho som nebola v tak nemom uzase,co to pozeram.cele zle.este dodatok – menene sceny i do oci bijuce “rekvizity” raz jedno biele auto, potom ine. raz 3iphone,potom 4.a to uz ked ja si vsimnem taketo veci,to je uz co povedat.o posunutom dabingu ani nehovorim.herecke vykony su tiez asi priamo umerne ich honorarom.Maja Labudu ml. som videla aj lepsie zahrat.Pan Labuda ma asi slabost na syna, a preto sa na tento brak nechal nahovorit. Inych “hercov” ani nekomentujem,lebo by sa tento komentar predlzil o stranu.no oscar za toto nebude :)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -3 (z 5 hlasov)

    17. Júl 2012 v 14:17

  23. Anonym napísal/a:

    este som zabudla..bol tam v kine so mnou aj majo labuda ml. (lukas – boli sme asi v tej istej kinosale)a fakt mu nebolo do reci.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -3 (z 5 hlasov)

    17. Júl 2012 v 14:28

  24. Anoným napísal/a:

    Ked mi sestra povedala na čo ideme do kina a prečítala som si recenzie bola som dosť znechutená… ale musím povedať, že v kine som sa z chuti zasmiala na dobrom filme a soundtrack sa mi páčil , takže neviem čo tu všetci trepú :D ale však 100 ľudí, 100 chutí :)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +3 (z 7 hlasov)

    21. Júl 2012 v 20:41

  25. rochus napísal/a:

    tento film určite nie je pre náročného diváka. bolo to úplne nezáživné, nudné, strašnééé. po 10 minútach filmu som sa začal nudiť a odpočítaval som kedy bude koniec. jediná vtipná scéna bola jazda Labudu a Palondera na motorke. vrelo neodporúčam :)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 8 hlasov)

    23. Júl 2012 v 22:08

  26. ZeroOne napísal/a:

    uz by chalanom mohlo napadnut,ze film kde je napisane “romanticke” nebude pre nich. Ak vam to nedojde, tak vam treba :)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 3 hlasov)

    24. Júl 2012 v 17:45

  27. Tak fajn napísal/a:

    Tato recenzia film lepsie vystihuje ( a este sa autorka aj podpisala a ma nieco za sebou… na rozdiel od petball )

    http://www.humanisti.sk/view.php?nazevclanku=tak-fajn-mi-uz-davno-nebolo&cisloclanku=2012070042

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +3 (z 3 hlasov)

    25. Júl 2012 v 21:34

  28. petball napísal/a:

    @Tak fajn – Nech sa páči, nemusím byť Oľga Duhanová, aby som vedel čítať. Nerobievam t,o ale pozrite si tiež toto a iné weby: http://www.csfd.cz/film/316810-tak-fajn/

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -2 (z 4 hlasov)

    26. Júl 2012 v 9:30

  29. Tak fajn napísal/a:

    presne taky isti anonymni sraci ako ty. Dnes som bol na tom znova, boli tam same baby a bavili sa ( nahlas sa smiali )
    Som zvedavy na tvoje meno. Ale toho sa asi nedockam, lebo na svoje meno nie si dost hrdy.

    Nie je to film pre kazdeho, je tam jemny humor, ktory oceni pozornejsi divak, ktory sa prisiel zabavit a nie vyrypovat a hladat chyby, len aby sa zviditelnil. Ja by som mu dal tak 2 hviezdy za snahu par forov a pekne obrazky. A zjavne sa to dost ludom paci este viac… sudim podla navstevnosti v porovnani s inymi SK filmamy…

    hlavne som zvedany na to meno a co za nim (pripadne kto) stoji… tak sa pochlap

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 3 hlasov)

    26. Júl 2012 v 16:46

  30. Radek napísal/a:

    @Peter – Napiš recenzi, potom komentuj.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +1 (z 1 hlas)

    27. Júl 2012 v 6:45

  31. vikina napísal/a:

    my sme na tom boli cela partia… ako sa hovori 100 ludi 100 chuti… ale my asi nie sme narocní divaci ale keby si pred filmom precitam tieto komentare urcite by som na ten film neisla, ale CHVALABOHU recenziu som si precitala az po precitani a nesuhlasim… ja som odchadzala spokojna… film mi sprijemnil den a pripomenul mi dovolenku v chorvatsku … :) na konci mi bolo luto ze sa film konci… takze pre mna dva palce hore… :)

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 8 hlasov)

    27. Júl 2012 v 21:18

  32. eva napísal/a:

    Posielam lístky na preplatenie Majkovi Labudovi. Skoro som dostala infarkt,ihneď som informovala pani biletárku, aby v žiadnom prípade na
    tento film nikomu lístky nepredávala. Bol to vysoký stupeň amaterizmu čo
    predviedli herci, ale prečo si neprečítali scenár to nepochopím?
    Ináč mali dovolenku pri mori a ešte aj zaplatené.Nikdy viac.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -6 (z 6 hlasov)

    28. Júl 2012 v 23:26

  33. adela pb napísal/a:

    Petball,no tak po poriadku,dobre?Tak fajn,chlapce,povedz mi,kde ty na tie mudrosti chodis a co si ty vlastne zac,ze si dovolujes pisat komentar na nieco,comu nerozumies.No tak chop sa pera a pis,ved si mlady,to viem a ze vraj na dovolenke v Tatrach,no zlaty moj,ved ty odtial sam pochadzas,kolko je v Tebe jedu,nenavisti,ide Ta slak trafit,ze Tebe sa nepodarilo nic natocit,tak musis tu srsat od jedu,sak sa jeduj a praskni,lebo ty si skutocne nic nepochopil.Ja neviem,ci ty nevies citat,ci co,ved uz samotny nazov filmu je lahka romanticka komedia,ci mam Ti to este inaksie napisat,co,ty si nikdy zrejme krasnu babu pri sebe a nesiel s nou na more,ty si nic,ale vobec nic nepochopil,tu slo o oddych,o to,ako prezivaju nasi slovenski ludia dovolenku v zahranici,ale aj doma,bolo to neskutocne krasne a ked Ti poviem,ze ja som bola trikrat na tento film a stale by som sla,to Ta musi stvat riadne,co ? No a ludia v kine sa vkuse smiali,odchadzali spokojni a ked som pocula vychdzajuc z kina,konecne sme si oddychli,konecne nieco slovenske,konecne slovenski neopozerani herci,tak to som sa velmi potesila,ja som si este k tomu po cely cas spievala,no super film,ja znova poviem,vdaka,pan reziser,dokazal ste,ze ste profesional,ze ste zuzitkoval to,co ste robil v Amerike a viete,nietko to nevie prehltnut,vraj Vas nepozna,no a co,to pozna niekto v Cechacg dvoch mladych reziserov,boooze,chalanov mladych,ktori natocili nieco tak strasne,ale chapem,este su mladi,ucia sa,no Vy ste tu priniesol nieco,co sa len tak nevidi,nerobte si z hlupakov nic,ti sa zmozu len kritizovat,lebo ine ani nevedia,jaj,slovenska natura,len zavidiet,nadavat,to je to,co Slovakom je dane,tak sa petballko zlaty uc,ako sa ma to robit,lebo ty to nikdy nedokazes,tak aspon musis kydat,ale co uz,ked aj taki musia byt.Si zakomplexovany clovek,ktory nevie co so sebou,tak musi sa snazit tu srsit mudrostami,ale vies co,ja Ta vlastne lutujem,co uz s Tebou a aj Tebe podobnym odkazujem,robte nieco uzitocne,lebo sa iba strapnujete,ved Vam nik nekazal ist na film,pozerajte kriminalky,co Vam vyhovuje,ale nesnazte sa hodnotit nieco,comu vobec nerozumiete,no kritizovat,to ano,na to je Slovac ako stvorena-,.Si uboziak,nic ine Ti nepoviem,no zlaty moj,tak chod po Tatrach,zober papier a pero a skus nieco napisat a natocit,len pozor na skaly,na stity,lebo aj Tatry maju svoje zaludnosti,su krasne,ale zradne,tak to iba na okraj,.Tolko mudrlantov tu je,no ciny ziadne,tak aspon petbally davat,na to ste ako stvoreni,.No a na zaver Ti iba jedno poviem,ak nepoznas rezisera a nevies,co robil,tak prosim Ta radsej bud ticho,dokazal toho velmi vela,ale ty o tom mozes iba ak snivat,je to clovek,ktoreho sledujem od jeho zaciatkov,ci to boli Kontakty s Ivetou Malachovskou,ci to bol Moj najmilsi hit,no spravny chlapik,vzdy naladeny,vzdy to vedel s divakmi,s ludmi,co Tebe tato vlastnost je na mile vzdialena a ak ho nepoznas,tak to je dobre,ani nemozes,lebo bol dlhe roky v Amerike a on o Tvoju priazen nestoji a ani o Tvoje komentare,nesiahas mu ani po clenky,preto tolko hnevu je v Tebe a ani nikdy mu nebudes,lebo on na rozdiel od Teba sa nikdy neznizi Ti napisat,lebo on je niekto,ty si nic,len obycajny zakomplexovany ta hen,no nebudem konkretizovat,lebo ty dobre vies,odkial si,tak sa daj do poriadku,lebo nevidela som cloveka,ktory tolko hnevu a jedu ma v sebe,ako ty a tu ide hlavne o film,ktory sa nenatacal lahko,ale co ty vies,ked nemas v sebe kusok hanby,kusok lasky,len zlc,len nenavist,skutocne nerozumiem,co vsetci chcete,sami nic neurobite,ale na kritiku ste ako stvoreni,pozerajte si reality sow,to je to prave orechove,co sa Vam paci,sup s vulgarnostami,toto je hyenizmus,ze si niekto dovoluje komentovat to,comu nerozumie,co prinasa radost,pohodu,dobru naladu.Dakujem za krasny film,za carovne prostredie,za krasne vykony hercov,dakujem,pan reziser,tesim sa,ak natocite nieco nove,drzim palceky,lebo viem,ze to dokazete.Dokazal ste,ze ste nielen scenarista,dramaturg a reziser,tak viete,niekto to nevie prehltnut.Vela stastia Vam prajem,vela krasnych scenarov a vela uspechov vo Vasej dalsej tvorivej praci.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +2 (z 2 hlasov)

    30. Júl 2012 v 12:15

  34. L napísal/a:

    mne sa to naahodou pacilo pobavila som sa…..:D

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: +5 (z 5 hlasov)

    1. August 2012 v 22:31

  35. MIRKA DIRER napísal/a:

    Krásna letná komédia, plná vzrušenia, kvalitne zapletená.
    Dlho som sa tak príjemne nezabavila a to vďaka bravúrnemu scenáru slovenského autora. A aj keď som svet precestovala s mojim frajerom, také krásne nakrúcacie miesta som nevidela ani tohto roku na hintej Ibize a to už je top destinácia na dovču. Spojler je super happy end filmu, s úsmevom na tvári, kebaby padali, ta pod nohy moje gubaté. Tlieskam pánom umelcom, mojim kolegom z audiovízie.
    Kvitujem skvelý výber hercov i fajnovú muzičku, pri ktorej moje gubaté lýtka pookriali. Majko Labuda, môj obľúbený herec, vo mne vyvolal silnú túžobnú vlnu ako vždy, i sa mi krásne s úsmevom na tvári zaspávalo. I si to ten film isto stiahnem do labtopu. Nemáte link?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 2 hlasov)

    9. August 2012 v 14:54

  36. arzenika napísal/a:

    @adela pb

    mila adela ci nanina, ci pod kolkymi nickmi obhajujes ten projekt..vsak proste napis, ze si mater barbory, alebo frajerka rezisera, alebo matka rezisera, alebo najlepsia kamoska niekoho z hlavnych predstavitelov…skratka mna nezaujima ze obhajujes nieco co je neobhajitelne, ale preco to robis, kvoli komu…. a inak, musi ta asi rozdrapit ked citas aj na ceskych strankach tie katostrofalne ohlasy…. a je mi ta louto, lebo z nejakej priciny musis lobovat a obvhajovat kinematograficky odpad…..

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: -2 (z 2 hlasov)

    21. August 2012 v 15:12

  37. arzenika napísal/a:

    @Tak fajn
    lenze ta pani, co dala recenziu je dlhorocna kolegyna a kamaratka reziserovej matkiy, takze tak, urobila im laskavost…..

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    21. August 2012 v 15:18

  38. Monika napísal/a:

    az tak zle to v tych cechach nebude ci?

    http://www.babinet.cz/clanek-10269-filmova-recenze–tak-fajn.html

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    29. August 2012 v 0:24

  39. arzenika napísal/a:

    @adela pb

    tak a uz je to jasne, ta adela a anina a cojaviem kolko nickov si este dala je matka tej barory co vo filme hrala. Potrebuje to este nejaky komentar? chudera musi obhajovat neobhajitelne.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    3. September 2012 v 20:59

  40. petball napísal/a:

    @arzenika – Poprosím o miernejšie vyjadrovanie. Aj keď je to nie najvhodnejší spôsob, má právo sa vyjadriť. Tomu sa nedá zabrániť. Presne tak ako aj Vy, kedy tiež nemôžem zabrániť čo napíšete. Môžem len požiadať o miernosť slov.

    UA:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    3. September 2012 v 21:14

  41. Janča napísal/a:

    Konečne sa už aj na Slovensku natáčajú druhotriedne filmy, teda béfilmy. Len mi je ľúto, že odkedy Marián Labuda zabil tie dve nemky, tak sa mi na ňom alebo z neho ťažie smeje.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    4. Október 2012 v 19:57

  42. Meli napísal/a:

    Film Tak fajn natočil komunistický eštebák Pavol Janík z ŠTB Centrály SK a BA, narodený 15. 10. 1956, tajné meno Janči, zväzok ŠTB 38315, čo teraz (posledných 14 rokov) je nasadený ako tajomník v Spolku slovenských spisovateľov (SSS) a šéfredaktor z našich daní plateného Literárneho (dvoj(týždenníka?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    22. Október 2012 v 18:17

  43. faraon napísal/a:

    lenže režisér tohto filmu sa narodil v roku 1971, takže to je iný kapitalista…

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    24. Október 2012 v 12:08

  44. adela pb napísal/a:

    Prisla na Slovensko jedna arzenika,ktora zila v pusti,ktora nevidela ani z dialky film,videla som jej tvar,to svedci o vsetkom,neskutocna zloba v tvari,skareda az hroza,tak ako ona moze nieco chvalit.Ja na jej mieste cusim a zijem si tu na Slovensku,ked som tu raz prisla,vdacim za to,ze tu mozem byt,ze zijem v civilizovanom state,ale ona nie,bude si tu osobovat kritizovat nieco,comu absolutne nerozumie,lebo videla len par ludi okolo seba,dzunglu,opice a nevazi si,ze zije medzi ludmi,ktori jej tu dali priestor,aby tu mohla byt,tak naco si tu prisla,preco si neostala tam,odkial pochadzas,nechcem tu vraviet,odkial si,lebo kazdy by pochopil,preco tolko zloby je v Tebe,ja by som na Tvojom mieste cusala,lebo nikdy nevies.Ak sa niekto vyjadruje o reziserovi,preboha,ved to je clovek,ktory prekrocil styridsiatku,o akych estebakoch tu hovori niekto,ved ten clovek zil v Amerike,toto je nieco strasne,aki tu ludia ziju.Nestaci VAM,ze dennodenne pozerame na spravy,kde je tolko vrazd,kde nevinni ludia odchadzaju z nasho zivota,kde niektori zapasia doslova o holy zivot a pride chvila,kde sa mate moznost zasmiat,pobavit,vychutnat si hudbu,krasnu prirodu a Vy nemate kusok hanby v sebe a kritizujete nieco,co pozdvihne naladu,co je tak pekne,ludske,da sa vobec o niektorych z Vas hovorit,ze ste ludia,to co vlastne chcete,hanbim sa,velmi sa hanbim,ze tu ziju ludia,ktori nemaju stipku ucty,pokory,len vedia hanit a sami nic nedokazali.Co sa tyka toho,ci je nejaka adela,alebo anina ta ista osoba,tak ja sa pytam,Vy vazeni ste kto vlastne,ze si toto ku mne dovolujete,mozem byt hocikto,ale mam pravo na svoj nazor,lebo ja sa na rozdiel od Vas chcem smiat,bavit sa,uz mam dost nasilia na obrazovke,v zivote,kde uz ani rodina nedrzi po hromade,len sama zloba,nenavist,kde sa to rutime,to naozaj bude koniec sveta,ved by som sa ani nedivila,lebo toto je nieco neslychane,kto sa ma na to vsetko pozerat,strasne nieco,akoby skutocne uz sme ludmi neboli,ale akesi monstra,ktore nemaju vobec srdce.Namiesto toho,aby sme sa tesili,ze tu mozme byt,dakovali za zdravie,za vsetko,tak hanime,co sa len da.Hanba narodu,ze dovoli srsit taku nenavist medzi ludmi a ja sa pytam,to ste este vobec ludia,ked je vo Vas tolko jedu,nenavisti,kazdy raz bude sudeny za svoje skutky,za svoje ciny´,tak robte tak,aby ste sa nemuseli v zivote hanbit za to,co konate,ze sirite okolo seba zlo,ktore plodi dalsie zlo,tak sa konecne spamatajte a robte vsetko tak,aby sme sa mali vsetci dobre,boli k sebe ludski,lebo z Vasej strany sa o ludskosti hovorit neda.Ak niekto niekoho brani,tak hned je to niekto znamy,nebodaj frajerka,alebo nieco ine,nie vazeni,toto nie je podstatne,podstatne je to,aki sme vo svojom vnutri,co citime a ja citim,ze v tomto malom state nieco akoby hnilo a ja sa na takom niecom nechcem podielat,chcem zit dostojne,slusne,chcem sa smiat,tesit,chcem po uponahlanom dni si oddychnut a pozriet si to,co je krasne,uz mam dost vulgarizmov,nasilia,k zivotu potrebujeme smiech,humor,lebo uz sa uplne z nasich zivotov vytratil,smutne,ale tak pravdive.Zite tak,aby za Vami nieco ostalo,hlavne slusnost,ktora dnes nie je v mode,lebo aj ta sa meni,no ja sa menit nechcem a nikdy nebudem.Vazim si,ze tu zijem,milujem Slovensko,milujem kulturu,tak skuste sa aj Vy slusne a kulturne spravat,.Dakujem VAM,.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    17. December 2012 v 13:12

  45. igor napísal/a:

    nečakal som od toho veľa, ale pobavil som sa, najviac ma prekvapilo, ako reagovali na krízové situácie, vo väčšine filmoch použijú vulgárne slova, tu úsmev a dvojzmyselnú narážku, film bol určite točení z nízkym rozpočtom, tak tí čo to z kritizovali nech dajú dokopy peniaze a ukážu čo vedia, písať na net dokáže každý!

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    6. Január 2013 v 11:22

  46. Anonym napísal/a:

    @igor – To ma vacsina este dostatok casu, pretoze ak chceme udrzat rovnost, tak aj vekovu :P

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    7. Január 2013 v 9:58

  47. Sara napísal/a:

    @Meli – Komunistický eštebák Pavol Janík z ŠTB Centrály SK a BA, tajné meno Janči, spis ŠTB 38315, narodený 15. 10. 1956 je otec rádobyrežiséra Pavla Janíka, narodeného 1971. Komunistický aparátčik Ministerstva kultúry Slovenskej socialistickej republiky a eštebák Pavol Janík v ostatných rokoch (2009, 2010, 2011, 2012, 2013) robí z našich daní plateného šéfredaktora Literárneho (dvoj)týždenníka.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    9. Január 2013 v 18:01

  48. Katka napísal/a:

    Je pravda čo som čítala, že Tak fajn natočil Pavol Janík mladší z peňazí, ktoré dostal od Ministerstva kultúry SR na vydávaie Literárneho (ďvoj)týždenníka jeho otec – starý eštebák Pavol Janík z našich daní platený eštebák na poste šéfredaktora Literárneo (dvoj)týždenníka?

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    25. Január 2013 v 18:27

  49. Tvoj tatko napísal/a:

    Nie Katka nie je to pravda, ale kludne pridak link kde si to citala respektive pisala, kedze si tu nahadzujes nezmyselne temy. Natocil to z penazi ktore mu dal tvoj pasak, ktore si zarobila slapanim na D1-ke. A oprav si majkap, 50-ku lahko nazakryjes.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    7. Február 2013 v 18:22

  50. Joshi napísal/a:

    No podľa toho čo tu čítam Katka, tak si zrejme trafila do čierneho, keď ti odpisuje pod menom Tvoj tatko zrejme ten starý eštebák Pavol Janík tak ako odpisuje. Sľubujem ti, že len čo sa dostaneme k moci (som členom jednej z opozičných strán) hneď sa na toho eštebáka Pavla Janíka pozrieme aj ako použil dotácie na roky 2011, 2012 od daňových poplatníkov na vydávanie Literárneho (dvoj)týždenníka. Inak v roku 2012 dostal tento starý eštebák Pavol Janík od Ministerstva kultúry 85 000,-Eur – sú to peniaze z našich daní. Dostala sa k nám informácia, že v januári 2013 uverejnil šéfredator Literárneho (ďvoj)týždenníka – antisemita Pavol Janík nenávistný článok proti otcovi Zuzany Satmaryovej, Jurajovi Spitzerovi.

    UN:F [1.7.2_963]
    Kvalita: 0 (z 0 hlasov)

    6. Marec 2013 v 20:10

Comment RSS

Pridajte komentár

Meno

E-mail:

Stránka:

Text:

Sledovať diskusiu